Dag 9 - 8 maart

8 maart 2017 - Koh Phangan, Thailand

Moest om 11 uitchecken dus was pittig moe woensdag. Daarom niet veel gedaan, beetje langs het strand gelopen met Jop en mn eerste wasje weggebracht. Ik zeg het je, als je gaat backpacken neem geen witte kleren mee. Ze worden zo goor... En omdat het wassen echt super cheap is, zijn sommige dingen ook niet helemaal schoon geworden maar het is oké, zou het zelf niet beter gedaan hebben. Savonds naar een Engelse pub om een hapje te eten, never gonna do that again. Ik lustte niets van de kaart dus toen maar een hamburger besteld waar ik al niet van houd, waar ik daarnaast nog eerst een uur op kon wachten en het vervolgens niet lekker vond. Geef mij maar Thais eten. Nu in een hostel aan het strand, dikke prima. Slaap op een kamer met 12 mensen en ik ging vroeg naar bed omdat ik die nacht ervoor amper geslapen had. Maar omdat je met zoveel mensen op een kamer ligt met allemaal hun eigen plan, zit goed slapen er niet in. En je hebt meestal wel één stapelbed er tussen zitten die kraakt, en natuurlijk lig ik in dat bed dus ik durf bijna niet te bewegen.