Dag 10 - 9 maart

9 maart 2017 - Koh Phangan, Thailand

Deze ochtend voelde het toch een beetje vreemd om zo ver weg van alles en iedereen te zijn. Ik dacht toen ik had besloten om 3 maanden weg te gaan dat ik dat wel even zou doen, maar het is soms best lastig. Maar even met mama geappt en was weer oké. Zijn naar secret beach gegaan. Super mooi strand en het water was zo blauw, dus het water in. Bij het hostel is het niet fijn om de zee in te gaan omdat er veel planten zijn en kwallen. Eenmaal in het water krijg ik natuurlijk weer iets in mn voet haha, geen idee wat het was maar het deed pijn. Toen maar gaan chillen in de zon en genieten van het uitzicht. Na secret beach een taxi gepakt naar secret mountain. Ik vond het wel cool om ook een keer achterop te staan tijdens een taxi ritje, dus ik gaf al mn spullen weg want als het eraf valt dan valt het er ook echt af. Taxi ritje was nu wel nog leuker dan normaal en het uitzicht was zó mooi. Daar even gechilled in het zwembad en terug naar het hostel om te gaan bbq'en. Het was niet echt een bbq tho. Het was meer een lopend buffet en all you can eat. Ik denk alleen niet dat ze hadden verwacht dat er zoveel mensen zouden komen, want toen sommige voor een tweede ronde wilden gaan was het eten op haha. Dat niet alleen het was ook nog happy hour en iedereen drinkt hier bijna Chang bier en dit hadden ze ook niet meer koud staan. Gelukkig hadden ze wel ander bier koud. Ik had bedacht om het rustig aan te doen tot de full moon party, die is op zondag, maar van het een kwam het ander en toen ineens stonden we met buckets ik deelde er een met Jop en Han. Er werden de gekste drankspelletjes gedaan. En Harriet een meisje uit Schotland van 26 was naakt op de bar en deed bodyshots. Toen viel ze nog van de bar af maar ze was oké. Zij is serieus de gekste persoon die ik ooit heb ontmoet. Was wederom wéér erg gezellig.