Dag 8 - 7 maart

7 maart 2017 - Koh Phangan, Thailand

Dus die boot cruise... Wat ik verwachtte was een luxe boot, maar het was alles behalve luxe. Het was echt een super oud schip met helemaal niets. De bar was iets waar iedereen zelf drinken kon pakken en je kon kiezen tussen vodka sprite, vodka sprite of vodka sprite. Dus ging ik voor een vodka sprite. De boot vaarde de zee op om een rondje om Koh Phangan heen te varen en ergens midden op zee stopte we om te zwemmen en te snorkelen. Ondanks dat het alles was behalve wat ik had verwacht, was het bijzonder gezellig! Weer verschillende mensen ontmoet en veel gepraat met prima uitzicht. Je had alleen wel een super gevaarlijke trap en wie valt er natuurlijk weer van die trap af, Amber. Gelukkig stond er een man die me meteen beet pakte en ik niet helemaal naar beneden viel. Beetje blauwe schenen, maar verder niets en nee ik was niet dronken, tenminste toen nog niet. Eenmaal weer op land rond een uur of 6 gingen we naar een bbq op charming beach, wat inderdaad erg charming was. Iedereen was super dronken omdat we al vanaf 11:00 aan het drinken waren en ik zal niet op details ingaan, maar het was een van de gekste avonden die ik heb meegemaakt. Wel in goede zin! We gingen weg bij charming beach, omdat een aantal mensen een tattoo wilden zetten, dus we pakten een taxi. Maar toen.. je kan achterop staan op de achterkant van de taxi en toen liet Joe zijn telefoon vallen. Gezocht, niet gevonden. Toen was iedereen die een tattoo wilden zetten het vergeten. Kwamen ergens in een bar en ik was zo moe dat ik daar even ben gaan slapen terwijl de rest aan het bierpongen was, toen maakte Jop me wakker om even wat te halen bij de 7/11. Dit heeft me goed gedaan want daarna kon ik weer door feesten en toen waren we ineens op het strand beland. Daar namen een aantal mensen een mushroomshake, super grappig, maar niet voor mij weggelegd. Rond een uur of 5 terug in het hostel.