Dag 85 - 23 mei

23 mei 2017 - Gili Trawangan, Indonesië

Vandaag de boot naar Gili T pakken, maar eerst moest ik mn haar wassen met luizenshampoo, een compleet nieuwe outfit aandoen, ontbijt kopen en mn was ophalen. Dit ging krap worden aangezien de taxi ons om 11 uur zou ophalen en om 11 uur zou ook mn was klaar zijn. Ik gokte erop dat mn was wel eerder klaar zou zijn dus rond half 11 op de scooter gestapt. Paar minuutjes moeten wachten maar om 10:45 stapte ik weer op de scooter. Toen ik aankwam in het hostel waren Keri, Lou en al mn spullen weg. Blijkbaar was de taxi er al, dus ik heel snel de scooter ingeleverd en de taxi ingesprongen. Op naar de haven. De bot ging rond 2 en dit keer ging ik niet voor een slowboat. Dus rond 4 op Gili T. Naar onze bungalows gelopen. Die was nog niet ready voor gebruik, dus kregen we een drankje aangeboden. Toen we na een tijdje de bungalow in mochten was het genieten. Vanaf nu geen hostels meer, de vakantie begint vanaf vandaag.

Savond een hele slechte pizza gegeten, veel te veel tomatensaus of wat het ook was. Na het eten een fles drank gekocht en bij de bungalow drank spelletjes gedaan. Erg gezellig, dut had ook een medewerker van het verblijf door. Hij kwam ons wel even vergezellen, super dronken al ging die ook nog eens onze laatste vodka atten. In het begin was ie wel grappig maar al snel niet meer. Toen we op stap gingen, ging die mee en toen hebben we m even heel snel gelosed. Met Lou een blikje bier gekocht, gat in gemaakt en gefinished. De beach party waren we na een tijdje wel zat dus toen naar een reggaebar gegaan, super leuk!! Wel om 1 afgelopen, dus toen ergens in een andere bar gaan bierpongen. Verloren, helaas. Keri en sheldon gingen terug naar de bungalow en Lou en ik haalde nog een maïskolf en raakte in diepe gesprekken. Om na een tijdje ook maar terug te gaan. Gezellig avondje wel.