Dag 7 - 6 maart

6 maart 2017 - Koh Phangan, Thailand

Wakker geworden en een duik in de zee genomen, want die was 10 meter lopen, best way to start the day! Daarna nog even in de zon gelegen, want dat had ik eigenlijk nog niet echt gedaan, backpack weer ingepakt en met de ferry naar een ander deel van het eiland. Toen met de taxi naar een Muay Thai training, was zwaar. Er was geen airco of van en het zweet liep over mn hele lichaam. Was er op een gegeven moment wel klaar mee, dus toen met Jop even naar de 7/11 koud water gekocht en terug gelopen. Toen weer met de taxi naar het volgende hostel. 3 persoons kamer, die ik deelde met Niki en Aista. Niki komt uit Toronto en is heel aardig. Aista komt uit Manchester is ook super aardig en gaat gemiddeld 10x per dag naar de 7/11.

De taxi ritjes zijn trouwens echt super leuk, want het zijn van de open taxi's waar je met zn 10'en in zit en dan door de jungle heen gaat scheuren.
Savonds ergens een hapje gegeten, love Thai food. Ik weet niet wat ik bestel maar er is een jongen Jack uit London en in de UK is Thais eten hip zoals sushi is in Nederland. Ik vraag daarom altijd wat hij neemt, want dan zal het wel lekker zijn en tot nu toe heeft ie me niet teleurgesteld haha. Nog even rond gelopen in Haad Rinn, het strand bekeken waar de Fullmoon party plaats zal vinden. Daarna nog wat gedronken bij de bar van het hostel en toen vroeg naar bed, want er staat een boottripje op de planning morgen met gratis eten en drinken. Ben benieuwd!