Dag 83 - 21 mei

21 mei 2017 - Ubud, Indonesië

Vandaag terug naar Bali. Weet niet wat het is maar heb het niet zo met Lombok. Het is super mooi, maar op een of andere manier wil ik mn laatste dagen liever op Bali doorbrengen. Dus dat doe ik dat. Ticket voor de slowboat geboekt. Om 09:30 opgepikt. Kwam ik erachter dat ik mn asics vergeten was.... gelukkig was de chauffeur zo aardig om om te keren. Uiteindelijk heeft het me zo'n 13 uur gekost om in Ubud aan te komen. Een aantal enerverende dingen die gebeurd zijn:

Een oude vrouw in de bus was iets van fruit aan het eten en de schil die ze eerst in dr mond had spuugde ze daarna gewoon op de grond in de bus. Echt nasty
Op de boot ging ik naar de wc en was er een klein kind die blijkbaar niet kon wachten en in een soort gootje naast de wasbak stond te plassen en zn moeder stond te lachen. Ook erg nasty
Er was niet echt genoeg plek in de shuttle bus vanaf de haven naar Ubud or anywhere else. De tassen paste er eigenlijk niet in en dus werd er besloten om maar met de deur open te gaan rijden.

Uiteindelijk om 23:00 in het hostel aangekomen, na weer een scooter taxi te moeten nemen. En toen nog wel een gezellig avondje ervan gemaakt met Lou en Keri. Heel leuk om hun weer te zien.