Dag 84 - 22 mei

22 mei 2017 - Ubud, Indonesië

Het ontbijt in het hostel was heel vreemd. Iets met banaan (ofcourse, wanneer niet) maar wat eromheen zat, geen idee. Niet echt mijn ding.

Vandaag gingen we Ubud verkenen met de scooterrrrr. Lou ging bij mij achterop en Keri bij Sheldon. Vond het wel echt spannend aangezien mn reputatie niet heel goed is wat scooter rijden betreft. Maar Lou kon helemaal niet rijden en vond het toch wel leuk om met zn 4'en te gaan. En eigenlijk ging het super goed. Sochtends eerst een smoothie bowl gegeten om vervolgens door de rijstvelden heen te rijden voor een aantal uur. Geen straf. Ook heel gezellig met Lou achterop. Rond een uur of 3 tijd om te gaan lunchen, ik natuurlijk al lang op tripadvisor gekeken. Wij naar nr. 1 gereden, erg lekker geluncht. Daar zag ik echter steeds meer rode bultjes op mn lichaam komen. Gvd niet weer bedbugs. Het lijkt zo erg op muggen dat ik het niet zeker weet, maar aan het patroon te zien zijn het bedbugs. Dusss, ik zou mn vlucht wel even om boeken om morgen nog naar huis te vliegen. Uiteindelijk toch besloten om dit maar even aan te pakken en het einde van mn reis met Lou en Keri door te brengen. Zij gaan morgen naar Gili T en het is zeker geen straf om daar nog een keer heen te gaan.