Dag 71 - 9 mei

9 mei 2017 - Ubud, Indonesië

Wanneer je dus super moe bent en dan nog kut slaapt. Snap er niets van. Zag er echt niet uit, maar er stond een drukke dag op de planning. Eerst naar een basisschool om daar 'les' te geven. Meer gewoon met die kinderen gespeeld. Konden allemaal best goed Engels en elk kind vroeg weer dezelfde vragen: "Whats your name?" "Where are you from?" "Whats your favourite color?" zulke dingen. Een meisje liet mn hand niet meer los, so cute. Heel vervelend dat ik nu geen selfies kon maken, maar gelukkig mocht ik mn roommates telefoon lenen haha. Na de school op naar een koffieplantage. Ze maken in Bali dus poepkoffie. Ik ben vergeten welk dier de koffiebonen uitpoept maar het is echt geen grap. Het is de duurste koffie ter wereld, dacht ik. Best lekker, die poepkoffie. Voelde me alleen ineens wel heel slecht. Heel veel buikpijn.. maar goed. Na de plantage op naar de vulkaan. Dit uitzicht was unreal. Leek net alsof ik in een film zat. Zo vet! Daar geluncht. En toen daarna nog naar de rijstterrassen. Super veel gedaan in één dag, morgen lekker naar de Gili's. Savonds voelde ik me alleen nog steeds niet echt top dus een soepje gegeten en daarna gaan slapen. Morgen wekker heerlijk om 06:00.