Dag 70 - 8 mei

8 mei 2017 - Ubud, Indonesië

Vandaag naar Ubud, onderweg naar een fucking waterval die me echt gestolen kon worden. Zoveel mooiere gezien, deze was simpel weg gewoon lelijk. Dus ben ergens gaan liggen slapen en wachten op de rest die wel allemaal naar beneden gingen. Toen naar het hotel, super cute. Echt Balinees. Was helemaal kapot en de bedden zagen er zo goed uit. Even in de kamer gerelaxt om daarna opzoek te gaan naar een normale lunch. Geen rijst of noodles. Uiteindelijk een nice restaurantje gevonden en een sandwich met veel groenvoer genomen. Lekker. Daarna naar de monkey forest. Deze monkeys waren zoveel agressiever dan die in Laos. Deze waren gewoon beetje eng. Daarna naar een marktje, ze verkopen in Bali dus super veel dildo achtige openers. Best vreemd. Ik kan niet zo goed meer aardig zijn tegen de locals omdat ik nu iedereen wantrouw. Op de terugweg een taxi genomen met zn 9'en in 1 auto die gemaakt was voor 7 personen. Niet heel comfortabel, helemaal niet met dit weer, maar wel gelachen. Hapje gegeten, terug in het hotel even geskyped en toen eindelijk gaan slapen.