Dag 69 - 7 mei

7 mei 2017 - Kuta, Indonesië

Keek erg uit naar het ontbijt, dus op tijd opgestaan en ontbeten. Toen naar Uluwatu 'tempel'. Heb geen tempel gezien gelukkig. Alleen maar van het uitzicht genoten, uitzicht over zee. Later die dag gaan surfen, echt super leuk!! Nu wil ik op surfkamp. Na surfen helemaal dood dus teruggegaan naar het hotel en daar even een powernap genomen. Vanavond is the big night out. Hapje gegeten, het wordt steeds lastiger om te kiezen wat ik nu weer wil eten. Maar mag niet klagen, elke avond uiteten voor €5, wie wil dat niet. Voordat we naar de club gingen mn telefoon in het hotel achtergelaten. Toen naar een club waar je voor 100.000 (kleine €7) onbeperkt drinken hebt van 9 tot 12. Zeker gebruik van gemaakt, daarna naar Sky Garden. Club met 4 verdiepingen. Onderweg daar naartoe even gerold. Zo blij dat ik mn telefoon niet had meegenomen, o mijn god. Het ging namelijk zo, er stonden zoals altijd hele vervelende mensen bij de uitgang van de ene club en je moet jezelf daardoor zien te worstelen. Toen zag ik dat mn tasje open stond. Voel ik dat er niets meer in zat. Dus ik kijk om me heen, zie ik 2m verderop mn portemonnee en oortjes liggen. In mn portemonnee zat alleen nog mn keycard voor de hotelkamer. Gelukkig neem ik niet al mn geld mee dus uiteindelijk was het maar €20 dat gestolen is. Kon alleen nu niet de club in, maar Matt betaalde voor me, thanks Matt.  Was a fun night.