Dag 68 - 6 mei

6 mei 2017 - Kuta, Indonesië

Ontbijt is included en het is een buffet, super lekker. Je kan als je wil ook nog een eitje laten maken, any style. Na het ontbijt naar de famous Tanah Lot tempel, deze staat op het water. Geen reet aan. Heb het punt bereikt dat ik echt geen tempel meer wil zien. Beetje rondgelopen daar en toen de bus terug naar Kuta om naar het strand te gaan en daar beetje te chillen. Zee in geweest, deze is koeler dan in Thailand wat erg fijn is. Zijn wel super hoge golven dus je moest je bikini goed vasthouden. Zonsondergang bekeken, which was really nice. Toen een strandwandeling terug naar het hotel en klaar gemaakt voor diner. Was een meer westers restaurantje en iedereen ging voor een burger, pasta of pizza, behalve ik. Mie goreng it is. Moest alleen wel als enige super lang wachten. Toen ik nog zat de eten ging de rest allemaal al betalen... Na het eten nog wat drankjes gedaan en even de club in. Niet al te laat terug gegaan. Op de terug weg was er een zonnebril 'winkel' die nog open was, maar wel aan het opruimen. Wij zonnebrillen proberen. Begon met 200.000 voor 1. Toen vroegen we hoeveel voor 2. Dat was 350.000. Hadden m zover dat 100.000 voor 2 goed was. Toen wilden we 60.000. Dit ging er niet in. Dus hij gaf het geld terug pakte Tim zn bril af en sloot zn rolluiken. Toen had ik mijn bril nog in mn hand, wat een gratis bril voor mij betekende. Thanks bro.

Terug in het hotel, steen, papier, schaar gespeeld. Degene die verloor moest het zwembad in. Not me, gelukkig. Daarna gaan slapen.