Dag 67 - 5 mei

5 mei 2017 - Kuta, Indonesië

De bedden waren goed en alles, maar toch super kut geslapen. Ontbeten in een klein cute restaurantje en toen lekker naar het hotel waar ik al voor betaald heb, heel heel nice hotel. Toen ik binnen kwam was de vloer nat, ik dacht dat het kwam omdat ze net hadden schoongemaakt. Ik was namelijk best vroeg, omdat ik geen zin had om te douchen in het hostel. Dus hier heerlijk gedoucht, een warme douche na 2 maanden is toch best wel heel erg fijn. Daarna maar even Kuta gaan ontdekken. Ben er nu al achter dat ik Kuta kut vind. Dit had iedereen me al verteld dus ik was erop voorbereid. Overal waar je loopt stormen er locals op je af om iets te verkopen of een taxi aan te bieden. Zelfs in de apotheek toen ik voor zonnebrand aan kijken was stormde een verkoper op me af om me de duurste aan te smeren. Ik ben er dan gewoon heel gauw klaar mee en weet niet hoe snel ik weg moet komen. Ik had trouwens echt een nieuw tasje nodig aangezien degene die ik had meegenomen was gesneuveld en omdat ik dus echt geen zin had in die vervelende locals, ben ik naar een shoppingcentre gegaan met H&M, Bershka, Zara enz. Daar zijn de mensen tenminste niet vervelend. Tasje gescoord, blij mee en ook niet mega duur. Nog beetje rondgelopen, strand bekeken. En toen naar het zwembad gegaan en daar lekker mn middag doorgebracht. Savonds een hapje gegeten en uit geweest. Kuta is the right place if you want to have a good night out. Dat is het enige leuke in Kuta, de rest is shit.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade