Dag 64 - 2 mei

2 mei 2017 - Bangkok, Thailand

Vroeg wakker en wist niet zo heel goed wat ik vandaag moest gaan doen, had tenslotte de meeste dingen in Bangkok wel gedaan. Eerst maar even ontbeten en in een cafeetje gechilled. Toen bedacht om de skytrain te nemen naar Jim Thompson's House. Geen idee wie dat is, blijkbaar een architect en het huis schijnt best famous te zijn. Van buiten bekeken, best mooi. Geen zin om naar binnen te gaan dus toen doorgelopen naar weer een andere shopping mall. Als je niets te doen hebt, ga dan daarheen, je vermaakt je sowieso. Gister tijdens het Skypen met Romek hadden we het over sushi en kon het vandaag dan ook niet laten om sushi te gaan eten. Was lekker. Rond een uur of 5 wilde ik een Grab naar de Skybar van de Hangover 2 nemen. Dit was echter een hele opgave aangezien het nogal lastig is om elkaar daar te vinden. Toen eerst maar een stukje gaan lopen naar een Starbucks in de buurt om daar WiFi te stelen en opnieuw een Grab proberen te pakken. Gelukt, aangekomen bij de Skybar. Wat een belevenis. Had al gelezen dat je geen slippers mocht dragen en geen shoppingbacks of daypacks mee mocht nemen. De lift werd voor me bestuurd, deur werd voor me opgehouden en of ik toen even een champagne wilde bestellen van 2700 bath. Je mocht dan nog wel kiezen welk merk je wilde. De champagne was erg lekker dat geef ik toe, maar of het €71 waard was? Ik ben er nog niet over uit. Ik heb er weer een nieuwe ervaring bij en kan dit wegstrepen, been there done that, we zitten toch zo lekker in die sfeer. Beetje 'gratis' nootjes gegeten, foto's gemaakt (dit mag niet overal) en vooral gedaan alsof ik heel veel geld had. Toen een Grab terug naar het hostel gepakt en met 2 Canadese meisjes gezeten of vervolgens lekker te gaan slapen. Morgen naar mn hotelletje.