Dag 63 - 1 mei

1 mei 2017 - Bangkok, Thailand

Om 05:30 in Bangkok. METER-taxi's kwamen af en aan bij het busstation. Meter staat in hoofdletters aangezien taxi's nooit uit zichzelf de meter aan zetten, maar deze dus wel. Hostel gevonden, super moe dus daar even gezeten en toen maar naar de Starbucks gelopen om daar even mn ochtendje door te brengen. Toen met een Grab scootertaxi naar een shoppingmall, cadeautjes kopen. In Bangkok kan je dus op Grab op scooters aanklikken, nog goedkoper en zonder grote backpack durfde ik het wel aan. Cadeautjes gekocht. Naar een super grote supermarkt geweest. Stond ik in de rij met 2 dingetjes, een croissantje en druiven. Super lang gewacht want iedereen voor mij had hele karren vol. Ben ik aan de buurt krijg ik dat croissantje niet mee, omdat ik er geen sticker op had geplakt. Weet ik veel waar dat moet. Het was ook niet dat ze het even voor me ging fixen nee ze pakte m en de volgende was. Das pech, croissantje weg. Ook nog naar de adidasstore geweest maar ze hebben alleen super lelijke edities dus dat mocht niet baten. Rond een uur of 5 eindelijk in het hostel en helemaal gesloopt. Niets meer gedaan, beetje met Romek geskyped.