Dag 48 - 16 april

16 april 2017 - Luang Prabang, Laos

Stond op en was super moe en was toch wel een beetje een gekke dag. Opa zou 75 geworden zijn.. Wilde ontbijten maar er was helaas niets dat ik lekker vond in het hostel. Maar even snel op de fiets gestapt en een Lao sandwich gehaald. Niet heel geweldig maar wel oke. Iedereen ging rond 11:00 de stad in, maar ik had echt nog even wat slaap nodig dus ben terug naar bed gegaan tot een uur of 1. Toen voor de tweede keer opgestaan en er zaten wat Nederlandse meisjes in het hostel dus even met hun gechilled. Na een tijdje was ik wel in om wat te doen en nog even lekker te genieten van het waterfestival dus een waterproof bag gekocht en met Felicity opstap een meisje uit Australië. Ze is geweldig. Was nog steeds super moe tho, dus rond 5 uur terug in het hostel en weer in slaap gevallen. Schrok zo'n 2 uur later wakker. De andere waren nog steeds niet terug dus toen alleen met Felicity een hapje gegeten bij hetzelfde restaurant als gister, was namelijk super lekker en goedkoop. Nog even over de night market gelopen en toen richting het hostel. Kwam de dorm binnen en het eerste dat ik zag was twee van de mensen waar we gisteravond mee waren het erg gezellig hadden samen. Heel awkward, wel heel grappig. Ze kenden elkaar namelijk net een dag, wat het extra mooi voor mij maakte. Eigenlijk vrijwel meteen naar bed gegaan.