Dag 39 - 7 april

7 april 2017 - Pai, Thailand

Vrijdag 7 april, eentje voor in de boeken. Gisteravond zag ik al rode bultjes op mn linker bovenbeen, maar ik dacht dat ik gestoken was door muggen tijdens het douchen ofzo. Echter toen ik vanochtend wakker werd had ik steeds meer rode bultjes. Ik had me ingesmeerd met deet en ik had een klamboe... ik wist het zeker ik was gebeten door bedbugs. En na het laatste huidprobleem ga ik nooit meer aan mezelf twijfelen haha. Maar goed ik helemaal in de stress want ik wist niet wat ik moest doen... overal op internet las ik dat het super lastig was om ze kwijt te raken en dat je alles moet wassen op 60 graden ook je backpack. Ik had niemand waarmee ik optrok en ik moest echt even iemand spreken dus toen papa en mama wakker gebeld, sorry daarvoor. Ik zag het namelijk echt niet zitten om dit helemaal alleen te moeten aanpakken. Ik kon dit niet... Zij zeiden dat ik sterk moest zijn en er voor moest gaan. Toen ben ik eerst maar van hostel verplaatst. Ik had geen idee waar ik moest beginnen en ineens dacht ik fuck dit ik ga een scooter huren. Dus ik naar een scooterverhuurder, ik zei dat ik nog nooit had gereden dus ik kreeg een soort 'lesje'. Het was meer van ja zo start je hem, zo geef je gas en zo rem je. Meer was ook niet nodig, na 4 kleine rondjes op een stukje zand had ik er wel vertrouwen in en die man ook. Toen hoppa de weg op en naar een hotspring gereden. Weer allemaal geldklopperij waar ik echt geen zin in had, dus van een afstandje gekeken. Kon er toch niet in ivm mn tattoo. Op de terug weg ergens een shake gedronken langs de rivier en toen probeerde de eigenaar me naar zijn gasthuis te krijgen want die zou het mooiste uitzicht over Pai hebben en blabla. Nee meneer sorry. Toen terug naar het hostel gereden en toch maar actie ondernomen. Mn backpack en mn daypack naar een laundry service gebracht. Toen even snel een soort ding voor over een bikini gekocht voor 100 bath zodat ik die aan kon doen en dat al mn kleding dan naar de laundry kon. Dus al mn kleding uitgezocht en naar een andere laundry service gebracht samen met mn schoenen. Het probleem is alleen dat ze hier nergens heet wassen dus ik zag het toen helemaal niet meer zitten. Ondertussen kreeg ik steeds meer rode bultjes over mn hele lichaam. En ik was heel dom geweest want ik had al mn schoenen weggebracht ook mn slippers, geen idee waarom... dus ben ik op blote voeten op de scooter naar 'the white buddha' gegaan. Helemaal naar boven op blote voeten op een trap die in de brandende zon stond. Nergens schaduw, brandende voeten, maar ik moest en zou naar boven gaan. Niet heel bijzonder wel mooi uitzicht over Pai. Toen terug naar het hostel, ondertussen begonnen de bultjes zelfs op mn gezicht te komen.. De hele tijd met mama geappt en die heeft me erdoorheen geslagen. Love you mom. Maar aangezien ik dus steeds meer bultjes kreeg vertrouwde ik mn kleding die ik aan had ook niet meer dus ik ging douchen en zou opzoek gaan naar andere kleding. Hoe ik opzoek ben gegaan naar andere kleding? Twee handdoekjes om me heen niets eronder, geen schoenen en op de scooter dé walking street van Pai over. Pai is een hippie stadje en alles kan en niets is gek, maar nu werd ik toch wel een beetje raar aangekeken. Vooral door de politie. Eenmaal bij wat kledingwinkeltjes aangekomen van de scooter afgestapt en toen kwam er een stelletje naar me toe of ze het goed zagen dat in twee handdoeken opzoek was naar kleding. Ik mn verhaal verteld zij met mij opzoek naar kleding. De meest lelijke short en T-shirt gekocht die ik maar kon vinden en die aangetrokken in een wc zodat ik redelijk normaal op de scooter terug kon.
Toen savonds met Feya en haar vriend een drankje gedaan en toen gaan slapen.