Dag 40 - 8 april

8 april 2017 - Pai, Thailand

Werd wakker en had zo geen zin in deze dag. Ik moest uitchecken om 11:30, scooter terugbrengen om 11:50, ene was ophalen om 12:00 andere was ophalen om 14:00. Eerst maar even luizenshampoo en een kam omdat ik mn haar niet vertrouwde. Toen dat proces ondergaan. Om vervolgens te gaan ontbijten, uit te checken mn scooter terug te brengen en mn backpack en daypack op te halen. Die moesten in vuilniszakken in de zon. Ik had zo geen idee hoe ik dit moest aanpakken.. dus ik dacht als ik nou geen naar die andere laundry service loop en daar ga wachten dan zet ik ze daar in de zon. Toen bleek dat mn was daar ook al klaar was. Dus ik alles in vuilniszakken gestopt en heb ik daar bij die laundry service gezeten voor zo'n 2 uur. Echt heel nice. Daar wel even een private room in een hotel geboekt, zag het echt niet zitten om met al mn zooi in een hostel te moeten zitten. Toen alles in vuilniszakken in mn backpack gepleurd en gaan lunchen. Voelde me toen echt heel kut... had niets met mn dag gedaan er was niemand tegen wie ik kon praten en ik zat daar een beetje noodles te eten. Maar goed, kan niet alleen maar leuk zijn natuurlijk. Uiteindelijk ging het wel weer toen ik in mn kamer aankwam. Heel chill tweepersoonsbed, eigen badkamer, airco en zelfs een koelkast. Toen besloten om nog een dagje een scooter te huren, was wel gewoon stuk makkelijker en vind het leuk om te rijden. En ik moest echt even ondergoed scoren, want ja... maar laat ze hier nou net geen Hunkemöller hebben. Een bikini dan maar. Maar vind maar eens een bikini in Pai. Uur gezocht om uiteindelijk eentje te vinden. Ook even een beetje een normaal shirt gekocht en een leuk broekje dacht ik. Gaan douchen wat ik aan had weggegooid en die nieuwe kleren aangedaan. Dat broekje was echt niets... maar zou gaan meeten met 2 Engelse jongens die ik in Chiang Mai had ontmoet en dacht naja fuck it ik ga wel in dit bikinibroekje. Dus ik op de scooter gestapt en toen kwam ik een kraampje tegen met denim shorts. 100 bath, niet normaal, dag is €3 voor een denim short, kaas is nog duurder. Dus natuurlijk een short gekocht en aangedaan. Streetfood gegeten met die jongens 1 biertje gedaan en toen was het wel mooi geweest.