Dag 38 - 6 april

6 april 2017 - Pai, Thailand

Zou om 12:00 richting Pai gaan, dus rustig ochtendje. Alles weer ingepakt, heerlijk broodje bij de bakker gehaald even wat snacks bij de 7/11, Max en Gary gedag gezegd. En toen in de minivan naar Pai. De weg ernaar toe zou heel bochtig zijn en aangezien ik nogal wagenziek ben had Jop me aangeraden reispilletjes te halen bij de 7/11. Dus dat had ik gister gedaan. En ik had er 2 ingenomen in plaats van 1 en toen was ik zo moe geworden dat ik alleen maar kon slapen in de minivan. Dikke prima, maar toen ik in Pai aankwam 3 uur later, kon ik nog steeds alleen maar slapen. Dus heb ik eigenlijk alleen maar geslapen vandaag. Nee had wel een hapje gegeten met een Nederlandse jongen die ik toevallig tegen kwam in het hostel toen ik naar Pai ging en hij ging toevallig ook vandaag naar Pai. Ik zag hem aan een tafeltje zitten en toen ben ik maar bij hem gaan zitten. Had niet echt zin om alleen te eten. Toen daarna nog wat rondgelopen en hoorde dat het wel gezellig was bij Purple Monkey Backpackers, daar heen gelopen maar daar waren alleen maar schreeuwende Engelse dus daar gauw weer weggegaan. En toen maar terug maar het hostel gelopen en gaan slapen.