Dag 35 - 3 april

3 april 2017 - Chiang Mai, Thailand

Er waren geen gordijnen in de kamer, dus werd rond 07:00 wakker door het licht. Nog even blijven liggen en bedacht wat ik zou gaan doen vandaag. Eerst maar even douchen, ergens ontbijten en naar mn andere hostel dacht ik. Dus ik liep naar beneden om uit te checken, vroeg de eigenaar waar ik heen ging. Toen ik zei dat ik naar een ander hostel ging was ie erg beledigd en voor mij was dat erg genieten. Toen op weg naar het andere hostel, ik zou vast een leuk ontbijttentje tegenkomen en dat kwam ik zeker. Daar weer heerlijk yoghurt met fruit en muesli gegeten. Om vervolgens mijn wandeling te vervorderen. Eenmaal ik het hostel was ik zo blij, dit was zoveel beter dan het andere hostel. Ik betaal dan iets meer, maar deze mensen zijn zo aardig. Het is een koppel (Joe en Ling) met een kindje van 4 maanden en ze kwamen meteen allemaal dingen vertellen over Chiang Mai en of ze me ergens mee konden helpen. Was echt even heel gelukkig vanochtend. Toen een stukje gelopen, ze hadden me vertelt over the Silver Temple aangezien ik alle andere tempels al had gezien en iets anders wilde. Daar heen gelopen, was vergeten mn lange broek aan te doen. Ik lekker in mn korte broekje door de tempel banjeren komt er ineens een vrouw op mn afgestormd. Heel snel mn lange broek aangetrokken. Na die tempel nog wat rondgelopen om vervolgens terug te gaan naar het hostel en even in het zonnetje gechilled. Was wel weer nodig. Gary ontmoet, met hem hapje gegeten. En savonds met Joe, Gary en twee koppels naar een bar waar alleen maar locals waren. Joe reed ons daar naar toe en bleef zelf ook gezellig. Paar drankjes gedaan. Daarna nog heel even naar een andere bar en toen met Joe tegelijk terug naar het hostel, want zou de dag erna vroeg op moeten om naar olifanten te gaan. Dus was trots op mezelf dat ik niet langer in de bar was gebleven, maar Max (spreek uit Mex), hij moet savonds en snachts receptionist zijn en slaapt op een bank in de Gemeenschappelijke Kamer (GK). Hij is ook 19 en hij was nog wakker toen ik terug kwam en ik had eigenlijk wel zin om nog een biertje te drinken. Gaan chillen met Max, even naar de 7//11 gewandeld, bier gehaald, opgedronken, achterop de scooter gestapt (hij drinkt niet), rondje gereden. Max wilde me namelijk de ladyboys laten zien die snachts langs de weg staan op zoek naar een boy. Heel gek, ze staan gewoon letterlijk langs de weg op de stoep met een scooter. Daar even heel hard om gelachen en toen teruggegaan naar het hostel en gaan slapen.