Dag 31 - 30 maart

30 maart 2017 - Bangkok, Thailand

Prima hostel, prima bed en op zich prima geslapen, al met al best prima. Even wat ontbeten bij het hostel, ik denk dus dat ik boter op brood ben gaan lusten. Aangezien er in veel hostels niet veel is, alleen geroosterd brood met boter en jam. Jam zitten stukjes in dus dat gaat m niet worden he Myrth. Gelukkig ontbijt ik meestal buiten de deur.
S ochtends besloten om nog een nachtje in dit hostel te blijven, is in een ander deel van Bangkok dan bij Khao San Road. En wilde vandaag een dagje shopping malls doen wat dichterbij dit hostel is. Dat even geregeld en meteen een wasje afgegeven. Rond 11:30 op pad te gaan. Een uur gelopen om bij de eerste shopping mall aan te komen, deze was wat luxe. Ik was er niet echt op gekleed, liep in een yogapants en een croptoppie omdat ik hoopte een yogacenter tegen te komen onderweg haha. Veel locals wel en allemaal chique restaurants en dure merken. Even rondgelopen toen ik een 'gourmet market' tegen kwam. En weetje; kaas, Nederlandse kaas, een pakje met 6 plakjes, is gewoon net zo duur als 6 stukjes sushi... Na een uurtje was ik er wel klaar mee en toen naar MBK gelopen, een andere shopping mall. Deze was alles behalve chique. Was wel leuk, veel souveniertjes en dat soort shit, natuurlijk wéér niets gekocht behalve mn lunch. Vind het ook heel ongemakkelijk om naar dingen te kijken omdat er meteen iemand op je af stormt.
Rond 16:00 weer terug gelopen en toen ik in het hostel was, was ik echt helemaal gesloopt, 18,5 km gelopen. Ben op mn bed neer geploft en er niet meer vanaf gekomen, ben zelfs vergeten avond te eten.