Dag 75 - 13 mei

13 mei 2017 - Gili Trawangan, Indonesië

Kwam er vanochtend achter dat ik nog niet alles had gedaan voor mn matching voor Groningen, moet dus nog 8 uur aan opdrachten zitten. Dus daar maar even een uurtje aangezeten. Niet heel erg, aangezien het best goed ging. Daarna weer lekker naar het strand gegaan met Maddie, het strand is zo fijn hier. Ook weer naar het zelfde café gegaan als gister. Die smoothie bowl was gewoon te lekker. Maddie was dit keer niet mee dus even heerlijk in mn eentje daar genoten en met paps en mams geskyped. Aangezien ik nog steeds buikpijn had en het nu al zo'n week duurt. Rond een uur of 5 snel naar de accommodatie gegaan om een fiets te pakken en naar de zonsondergang te fietsen. Ik zei toch dat er gister geen zonsondergang was? Ja dit is dus heel dom maar we zaten aan de verkeerde kant van het eiland. Helemaal niet over nagedacht. Dus vandaag maar even naar de goede kant. Weer een heerlijke zonsondergang en daar super lang gezeten met Maddie en over het leven gepraat haha. Laatste avondje samen, ik ga morgen naar Lombok en Maddie vliegt naar Fiji. In het donker terug gefietst, maïskolf gehaald en geprobeerd te meeten met Rachel en Marie. De WiFi is alleen zo slecht dat dat niet gelukt is, dus toen niet veel gedaan. Drink ook even geen alcohol, aangezien in de Rinjani wil gaan beklimmen. Prima dagje wel.