Dag 73 - 11 mei

11 mei 2017 - Gili Trawangan, Indonesië

Gewoon weer keurig om 09:00 de wekker. 5 uurtjes slaap is genoeg om te gaan snorkelen. Het ontbijt dat bij dit hotel inclusief is is niet echt top, maar goed. Snorkelen was echt geweldig! Eindelijk turtles gezien, dus nu kan ik naar huis. I dont know why, maar ze zijn zo fascinerend. En het water hier, kan er gewoon niet over uit hoe helder en blauw het is. Op Gili Air geluncht, naja ik niet. Had weer eens buikpijn. Heerlijk in het zonnetje gezeten wel. Na een tijdje terug naar Gili T met de boot. Was laatste avondje met de meeste mensen, gegeten in een nogal prijzig luxe restaurant en de porties waren zo klein niet normaal. Had super veel honger dus was echt niet genoeg, maar Matt had al you can eat salades bij zijn gerecht dus uiteindelijk goed gevuld het restaurant verlaten. Iedereen wilden naar een sishalounge, dus ging ik mee. Bestelde een coffee cocktail, tenminste dat dacht ik. Toen ik een slok nam smaakte het naar waterige koffie. Ik de ober aangesproken dat ik dit niet hoefde en uitgelegd waarom niet. Toen kwam die terug met een nieuwe. Ook deze smaakte weer naar water. Ik hoefde geen nieuwe vertelde ik hem. 2 min later kwam die weer met een nieuwe. Leuk en aardig, maar ik hoefde het niet. Het was gewoon een hele slecht gezette koffie, waar ik niet voor ging betalen. Iedereen zei dat ik het gewoon moest nemen, nou doei. Neem het zelf. Uiteindelijk nam iemand hem die het wel oké vond en er voor wilde betalen, maar na 3 slokken hoefde die het ook niet meer. Niet mijn probleem :) was toch een kut bar. Na een tijdje terug naar het hotel en daar een gezellig avondje ervan gemaakt met 'vrije' Sarah.