Dag 25 - 24 maart

24 maart 2017 - Koh Tao, Thailand

Vrijdag, de dag dat Jop wegging en dus nog even met hem ontbeten. Jop als je dit leest, vond het erg gezellig met je! Jop gaat alvast naar het noorden en ik ga dat ook doen dus wie weet dat we elkaar nog tegen komen. Had s ochtends al een beetje me backpack ingepakt en ik had nog 2 pakjes kauwgom, dit wist ik zeker. En ineens had ik er nog maar 1.. ik wist dat Ella kauwgom moest kopen want dat had ze al een stuk of 3 keer gezegd. Maar Ella is heel erg met haar geld bezig en ze mag niet te veel uitgeven, dus ik denk dat ze heeft gedacht, laat ik lekker die van Amber pakken. Ik had namelijk overal gezocht en toen besloten in haar tas te kijken waar ik precies zo'n pakje kauwgom vond. Heel vervelend als iemand in je spullen zit.. dus heb mn tas bij die jongens op de kamer gezet.
Jop dus even gedag gezegd en toen om 13:00 de taxi naar Freedom Beach gepakt. Erg mooi strand. Daar 2 uurtjes gezeten en toen op naar wéér een ander viewpoint. Ging met twee andere Nederlandse jongens en je moest 50 bath betalen. Dus nou wij betalen aan echt een super zielig arm mannetje, hij had echter wel sigaretten en één van die jongens waar ik mee was vraagt gewoon of die een sigaret van die man mag. Heel gênant wel... (Hij weet dat ik dit in mn blog zou zetten haha). Nou toen naar boven geklommen. Was best lastig, omdat tussen alle stenen waar je je voeten wil neer zetten ligt grind, dus elke keer glijd je weg. Had gelukkig wel sneakers aan. Eenmaal boven was het uitzicht weer prachtig! Paar fotootjes gemaakt even genoten en toen was ik eigenlijk wel weer klaar om naar beneden te gaan. Zou met de rest naar babyschildpadjes gaan die gevoed zouden worden. Die jongens hadden echter nog even wat tijd nodig om de juiste foto te maken, want ze hadden er nog "niet genoeg". Dus ben toen zelf naar beneden gegaan, maar toen. Ik wist dus niet waar ik heen moest voor die babyschildpadjes, ben eerst de hele verkeerde kant op gelopen. Ik had het wel gevraagd maar ze begrepen het woord 'turtle' niet. Ik was gaan lopen en toen dacht ik volgens mij loop ik de hele verkeerde kant op en opeens bedacht ik me dat ik de naam van de plek waar ik heen moest had. Dit was een stuk makkelijker vragen. Ik was dus de hele verkeerde kant opgelopen. Uiteindelijk kwam ik James tegen, iemand die ook in het resort zit en die ging toevallig de kant op waar ik ook moest zijn. Bij hem achterop de scooter gesprongen, was weer super bang natuurlijk, want die wegen hier slaan nergens op. Veilig aangekomen bij de schildpadjes, heel cute. Rond 17:00 de taxi terug naar het resort gepakt om nog even te chillen. Ella vroeg ineens waar mn tas was en eerst had ik een hele slechte smoes verzonnen die ze niet geloofde. Dus toen heb ik maar gewoon gezegd dat ik het gevoel heb dat ze in mijn spullen zit. Ze ontkende natuurlijk.
Om 19:00 afgesproken om te gaan eten. Jai is het contactpersoon en zij trakteerde op een etentje. Ze had een soort rijsttafel geregeld bij een restaurant en het was zó lekker, niet normaal. Daarna nog even naar een bar gegaan, daar gepoold, man man man wat ben ik slecht. Gelukkig was Sylvan nog slechter en heb ik wel gewonnen. Toen iedereen daar iedereen gedag gezegd, want na vanavond gaat iedereen zn eigen weg. Ik vertrek eerst naar Bangkok en vanaf daar ga ik kijken wat ik doe. Wel nog even wat biertjes gedronken op het balkon bij Sylvan (hij is betere gezelschap dan Ella) en toen gaan slapen, had op zich wel genoeg op en niemand ging echt uit dus ja.