Dag 20 - 19 maart

19 maart 2017 - Koh Tao, Thailand

Een kajak gehuurd om een stukje om het eiland heen te gaan. De zee is zo helder dat je gewoon visjes onder je ziet terwijl je aan het kajakken bent. Was leuk, wel zwaar dus na 2 uurtjes hadden we het eigenlijk wel gehad en zijn we terug gegaan. Alleen wisten we niet meer precies waar we eigenlijk vandaan waren gekomen, super stom dat we daar niet naar hadden gekeken toen we weg gingen. Op de gok maar ergens heen gepaddeld en gelukkig zaten we aardig in de buurt. Verder niet heel veel gedaan, beetje bij het zwembad gezetten met wat Nederlandse mensen en toen 's avonds was er een duikfilmpje van wat mensen die ik hier heb ontmoet te zien. Daarheen gegaan, super vet om te zien, kon ik maar duiken... helaas zit dat er voor mij niet in i.v.m. mn oren maar hopelijk kan ik wel een dagje snorkelen. Uiteindelijk was het trouwens een hele gezellige avond geworden. Overdag is het heel stil, maar het nachtleven is er zeker! Waren ergens beland waar een stuk of 10 bierpongtafels stonden en een livebandje aan het spelen was, al met al een geslaagde avond. Mn kamergenootje was eerder weggegaan dan ik en ik had gezegd dat ze de deur niet op slot moest doen. Ik ben nog een tijdje gebleven en iets stoms gedaan. Kom ik midden in de nacht thuis, is de deur op slot...... en ze werd dus niet wakker hoe hard ik ook op de deur klopte, dus toen even in het trappenhuis gaan zitten om het na een half uur nog een keer te proberen. Weer niet... maar twee kamers verderop slaapt Jop en hij werd dus wel wakker van het geklop, even nog met hem gechilled en toen bedacht dat het misschien handig was om naar de receptie te lopen om te vragen of zij de deur voor me open wilde maken. Gelukkig lag daar iemand te slapen die me verder kon helpen, waardoor ik gelukkig de kamer in kon en lekker kon gaan slapen.