Dag 19 - 18 maart

18 maart 2017 - Koh Tao, Thailand

Iets later opgestaan dan normaal en dat betekent rond 10 uur. Had niet zo'n zin om naar yoga te gaan en als ik hier ergens geen zin in heb, dan doe ik het niet. Toen even al mn kleding uitgezocht en een wasje weggebracht, was wel weer nodig. Een fruitsalade met yoghurt en muesli gehaald bij een streetfood kraampje voor 60 bath, dat is zo'n €1,80 en daar zit je echt vol van. Ook even mn laatste €'s in gewisseld bij een wisselkantoor. Dat is zoveel voordeliger dan pinnen, want als je pint dan moet je eerst 220 bath betalen en daarna steelt je eigen bank ook nog zo'n €12..... voel me elke keer weer beroofd... maar goed, niets aan te doen.

Rond half 12 was ik wel klaar om wat te gaan ondernemen en Ella ook wel, dus zijn we een flink stuk gaan lopen en met een flink stuk bedoel ik echt flink stuk. Ella was de enige die ook geen duiken deed, dus had niet veel andere opties. Nee op zich prima. Maar heb het idee dat ze in mn spullen zit. Laatst had ze ook ineens mn zonnebrand in haar tas en ze pakt steeds beide flesjes die we op de kamer krijgen en dan zegt ze dat er maar 1 flesje is gekomen. Wat dikke bullshit is. Maar goed, in de brandende zon op naar het Koh Tao festival, alleen we waren er iets te vroeg dus was niet veel aan. Zijn toen eerst wat gaan rondlopen en uiteindelijk ergens gaan lunchen. Ik heb het lekkerste broodje brie ever gegeten (die in Lloret was er niets bij Rooms en Myrth). Daarna nog wat winkeltjes bezocht en de zee in geweest. Terug gelopen naar het festival, waar een bandje aan het spelen was. Er was gratis eten en drinken, maar omdat het gratis is vertrouwende we het niet echt dus hebben alleen een flesje water genomen om vervolgens weer terug te lopen. Onder weg kom je de gekste dingen tegen. 4 mensen op 1 scooter, een heel skeer iets dat ze een politiebureau noemen met daarnaast een super mooie school. Al met al weer veel verschillende dingen gezien. Terug bij ons hostel een duik genomen, opgefrist, zonsondergang bekeken, hapje gegeten met Ella bij zonsondergang en daarna niet veel gedaan, lekker vroeg naar bed.