Dag 13 - 12 maart

12 maart 2017 - Koh Phangan, Thailand

Zondag was dé dag van de Full Moon party, maar ik had geen zin om de hele dag niets te gaan doen. Dus ging ik achterop de scooter het eiland over. Nog nooit zo bang op een scooter geweest, ten eerste omdat het verkeer in Thailand nogal chaos is en ten tweede omdat die scooters belachelijk hard kunnen en ik wel een helmpje ophad maar die natuurlijk niet zo is als een helmpje die de scooters in Nederland hebben. Die scooters hebben dus 140 km/u op de teller staan. Maar goed ik wilde toch echt mee. We zijn gewoon gaan rijden en toen op een gegeven moment bij een waterval beland, moesten wel eerst naar boven klauteren, maar was het zeker waard. Nog even in de waterval gezwommen wat heerlijk koud water was. Beneden wat gegeten en er was dus een super jong hondje die het nodig vond om naast onze tafel zijn behoefte te doen, in Thailand kan het. Zwerfhonden mogen zelfs de winkeltjes in, het maakt allemaal niet uit. Er zijn trouwens zoveel zwerfhonden, niet normaal... Op zich wel prima gegeten. Toen met de scooter nog even een rondje gedaan om weer te eindigen bij het hostel zonder ook maar een schrammetje. En toen savonds naar Full Moon party, man man man wat een gekkenhuis. Het is een mega groot feest op het strand waar zo'n 30.000 mensen naar toe komen. Super gaaf om mee te maken. Het is alleen wel een beetje overrated.