Dag 12 - 11 maart

11 maart 2017 - Koh Phangan, Thailand

Naar slip n fly gegaan en gevoeld hoe het is om te vliegen. Mijn landing was erg slecht, wat super veel pijn deed. Daar zo'n beetje de hele dag doorgebracht. Ik was mn zonnebril kwijt geraakt met de bootcruise en een meisje uit de groep genaamd Ella die had een zonnebril op die precies op die van mij leek. Ik had het al meteen gespot, maar ik was natuurlijk weer te bang om te vragen of ik m terug mocht. Toen lagen we op een stukje gras en zij lag er ook en ik zei toen dat het sprekend op mijn zonnebril leek en toen zei ze dat ze hem op haar bed had gevonden in een van de hostels en dat haar zonnebril ook was gesloten. Ze wilde m dus niet terug geven....
In de avond naar een markt en daar voor het eerst streetfood gegeten, zo goedkoop niet normaal en nog lekker ook. Maar had toen wel beetje stress dat mn maag het niet aankon dus wel even snel cola naar binnen gewerkt aangezien dat blijkbaar helpt tegen alles. Eenmaal terug in het hostel had ik ineens toch maar besloten om met wat mensen naar een jungle party te gaan, was in verhouding duur, maar ik dacht hoevaak ga ik dit nog meemaken. Dus op naar de jungle party, wat echt midden in de jungle was. Super erg naar mn zin gehad, wel iedereen kwijt geraakt want dat is één van mn specialiteiten. Maar wat je dan doet is, je pakt gewoon een taxi en zegt de naam van je hostel. Dus ik liep naar de uitgang waar echt meer dan 25 taxi's zijn en zeg de naam van mn hostel. Word ik in een taxi gezet, kom ik ineens weer 2 mensen waar ik mee was tegen, dus uiteindelijk komt alles goed. Tegenover ons hostel zit een 7/11 en die is 24/7 open dus wat doe je om 5 uur s nachts, nog even naar de 7/11 voor koud water om vervolgens naar bed te gaan.