Dag 3 - 2 maart

2 maart 2017 - Bangkok, Thailand

Voelde me op zich prima in de ochtend, helaas niet voor lang. Eerst dacht ik dat het een kater was, maar daar ging ik al snel aan twijfelen. Elke slok water die ik nam kwam er namelijk na 3 min weer uit. Toch besloten wat te gaan doen, de rivier op met een boot en wat tempels bekijken. Nog steeds kwam elke slok er weer uit terwijl ik op de boot zat of in een straat liep... Maar goed, ik dacht dat het wel goed zou komen als ik water bleef drinken. Uiteindelijk zei iemand dat ik cola moest gaan drinken, want het begon op uitdroging te lijken. En tot mijn verbazing hield ik dat wel binnen. Nog wel wat gezien, gelukkig. Toen savonds met Jop, Sylvan (enige 2 Nederlandse jongens) en nog een paar een hapje gegeten rond 19:30, dit was mn ontbijt, maar voelde me steeds beter. Khao San Road nog even overgelopen, want het was de laatste avond in Bangkok. Bangkok is crazy!! Super druk, vies en chaos. Het verkeer in Amsterdam is niets vergeleken met Bangkok. I loved it.