Dag 52 - 20 april

20 april 2017 - Kong Lor, Laos

De reis naar Kong Lor was lang. Van 09:00 tot een uur of 16:30. Onderweg wel nog gestopt om te lunchen bij een local restaurant zonder menukaart, kan gewoon. En ook nog gestopt bij een nice viewpointje. Eenmaal bij onze accommodatie een bungalow aan de rivier bemachtigt met Felicity en Lise, voor maar 3.000 kip meer en hierdoor hebben we een eigen badkamertje. Hoe blij we waren met de bungalow toen we aankwamen veranderde laat in de avond. We hadden gegeten, bij het kampvuur gezeten en gezellig gekletst toen we besloten naar bed te gaan. Ten eerste hadden we de lampen niet uitgedaan smiddags wat super dom is als je aan een rivier zit, insecten overal. Op het matras, echt overal..... super nasty. Ik deel een bed met Felicity en zij kwam met het top idee om haar slaapzak open te ritsen zodat we daar op konden liggen. Probleem opgelost. Toen kwam het volgende, Felicity pakte iets uit haar tas en toen verscheen er me toch een beest, nog nooit zoiets gezien. Het kon vliegen en klimmen, denk dat het alles kon. Met een hoop teamwork is het ons gelukt om het beest naar buiten te krijgen. Met een prullenbak en een lap stof kom je aardig ver als je creatief bent. Toen zoveel zin om in deze bungalow te slapen niet normaal, echt met een lekker gevoel gaan slapen.. ik droom dus steeds ook super gek en ik denk dat het misschien wel door die malariapillen komt. Thuis droom ik al raar, maar dit voelt steeds zo echt en anders als ik wakker word.