Dag 1 - 28 februari

28 februari 2017 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Wanneer je pas 3 keer hebt gevlogen en eigenlijk altijd Myrth volgt is het best een beetje gek om nu in je eentje op Schiphol te lopen. Gelukkig staan er borden en is het super easy (volgende keer loop ik voorop jongens). Zag ook meteen hoe de transfer bordjes eruit zagen en hoe dat een beetje zou gaan, zodat ik op Frankfurt enigszins een idee had van wat ik moest gaan doen. Ben toen eigenlijk maar meteen naar de gate gelopen en heb heerlijk zitten wachten.

Eenmaal in het vliegtuig prima plekje, bij het raam of course. Toen kregen we ongeveer meteen een broodje aangeboden, ik had honger dus ik nam het maar aan. Haal ik het folie eraf zag ik dat er wortel op zat, dus wat doen we, we pakken een servetje en we gaan de wortel er even vanaf halen. Verder prima broodje hoor! Kregen ook drinken aangeboden maar had al nee gezegd toen ik zag dat je ook bier kon krijgen, gemiste kans.

In 45 min geland, man man man love vliegen, ongeveer een week geleden was het ruim 4 uur rijden. En toen begon het avontuur van het transferen. Ook dit was dus gewoon super easy.