Dag 23 - 22 maart

22 maart 2017 - Koh Tao, Thailand

Vandaag was een top dagje! Om 10:00 in de taxi naar de pier om daar op een boot te stappen. Gingen naar verschillende baaien om te snorkelen, dit was echt super cool! Zoveel vissen niet normaal. Wilde heel graag een schildpad zien, maar die wilde mij denk niet zien, heb er geen gevonden. We gingen ook naar een baai genaamd 'shark bay' want daar zou je met zwartpuntrifhaaien kunnen zwemmen, ook deze niet gevonden haha. Ging gelukkig wel goed met mn oren. En het was naast het snorkelen ook erg gezellig op de boot. Hele dag op zee geweest en aan het eind van de middag naar Koh Nang Yuan, dit zijn twee super super kleine eilandjes naast Koh Tao die verbonden zijn met een stukje strand. Er was een viewpoint dus natuurlijk even een kijkje genomen, lekker 296 treden gelopen, maar dan heb je ook wat (nee heb ze niet zelf geteld). Was ongelofelijk mooi, als ik de foto's zie geloof ik bijna niet dat ik het gewoon echt gezien heb. Was dit keer gelukkig met mensen die foto's konden maken en hoefde geen selfiestick te gebruiken. Nog heel even op het eiland gezetten, om vervolgens op de boot terug naar Sairee beach te gaan waar het resort is. Aantal dagen geleden hadden we al besloten dat we er een mooie avond van zouden maken omdat iedereen waar ik mee ben nu zo'n beetje vertrekt. Eerst een hapje gegeten, heerlijke Pad Thai. Pad Thai is eigenlijk altijd wel een goede keuze. Jop heeft wel eens gehad dat je naar hout smaakte maar over het algemeen komt dit niet voor, hé Jop? Maar dus een hapje gegeten, toen wat biertjes gehaald bij de 7/11 en gezellig met een stuk of 8 man op een veranda gezeten. Rond 11'en naar de straat met alle bars en dingen. Jop en ik gingen nog even een (kip)burger eten op de terug weg, volgens mij vond ik m wel lekker. Was een erg geslaagde avond totdat ik wéér buitengesloten was. Op de een of andere manier hadden Jop en ik het al aan zien komen dus weer naar de receptie om die arme man wakker te maken. Uiteindelijk wel binnen gekomen, lig ik een half uur in bed, krijg ik een berichtje van Jop of ik mee ga een ijsje halen. Dat kan hier namelijk gewoon, om half 5 een ijsje halen. Al met al een leuke avond.