Dag 15 - 14 maart

14 maart 2017 - Koh Tao, Thailand

Dinsdag (de tweede dag na de Full Moon party) vroeg wakker geworden omdat ik zo'n 30 uur niets had gegeten en echt iets moest eten. Dus even snel wat naar binnen gewerkt en toen op stap om het eiland te verkennen. Gelopen, gelopen en gelopen voor ongeveer 2 uur. Veel hostels, taxi's, scooters en zelfs taxibootjes, de zee ligt er vol mee. Op een gegeven moment loop ik rustig langs de weg (dat is hier heel normaal) vallen er twee mensen op de scooter echt voor mn neus, werd bijna meegenomen in hun val. Gelukkig goed afgelopen. Na 2 uur had ik het in de brandende zon lopen wel gehad, dus terug gegaan naar het resort om daar met wat andere te meeten om op het strand te gaan liggen. Het was alleen echt niet uit te houden op het strand en de zee is aardig warm waardoor dat ook niet heel verkoelend is. Dus na een uurtje strand een hapje gaan eten en daarna in de schaduw gaan liggen aan het zwembad. Ik had dit echter al snel gezien en wilde wat gaan doen. Het was de laatste dag van Han op Koh Tao, dus ben ik met hem en Jop nog even wat rond gaan lopen en hebben genoten van de zonsondergang. Savonds (geprobeerd) wat te eten, aangezien ik me ineens heel slecht voelde, alweer.... kreeg ik niet veel door mn keel. Denk dat ik smiddags iets verkeerds had gegeten/gedronken, want alles kwam er weer uit. Helaas ook niet meer gezellig wat kunnen drinken met Han, ik heb twee weken met hem gereisd en hij is zo aardig. Maar goed, wel even snel gedag gezegd en toen gaan slapen. Nacht zowat in de badkamer doorgebracht, gelukkig hebben we er eentje op de kamer.