Dag 58 - 26 april

26 april 2017 - Don Det, Laos

Iedereen gedag gezegd, nog even terug naar bed gegaan en moesten we op zoek naar een ander hostel. Eerst even ontbeten, hele goeie muesli met yoghurt en fruit. Toen maar op pad gegaan voor een hostel, naja hostel, hostels hebben ze hier op Don Det niet echt. Het zijn vooral bungalow. En er is zoveel keus dat het erg lastig is om te beslissen. Medere bezocht, uiteindelijk besloten om voor eentje te gaan die geen sunset view had, maar wel het schoonst was. Daarna hebben we heerlijk de hele dag bij het zwembad gelegen, hier waren we namelijk echt aan toe. Geluncht bij een Koreaans restaurantje wat echt heel lekker was en die man was super aardig. En eindelijk weer een normale fruitshake gehaald. Uiteindelijk rond een uur of 5 opzoek naar een goed sunset spotje op het eiland. Als we een bungalow aan de rivier hadden aan de sunset kant was het mooi geweest, maar ik prefereer nu toch schoonheid boven alles.
S avonds een hapje gegeten met onze buurman en een ander meisje. Het sfeertje op dit eiland is echt super relaxt, overal hangmatten en zo ook in het restaurantje waar we hadden gegeten. Heerlijk avondje in de hangmat gechilled en daarna gaan slapen. Eindelijk even niet in de bus.